sábado, 19 de julio de 2008

las lobas

Vane, Àngela, Ana (i el seu Sergi), Carol (i el seu Àlex), Estíbaliz, Maite (i el seu Róber), Cris (i el seu machote), Vicky… i els llops Manolo i Óscar (i el seva Raquel).
Aaauuuuuuhhhhh!!!!!!!!








No hay comentarios: