Vane, Àngela, Ana (i el seu Sergi), Carol(i el seu Àlex), Estíbaliz, Maite (i el seu Róber), Cris(i el seu machote), Vicky… i els llops Manolo i Óscar (i el seva Raquel). Aaauuuuuuhhhhh!!!!!!!!
El passat dia 19 de juliol vam celebrar el 30 aniversari de Raquel a un local de Cornellà envoltats dels nostres: familia, amics, companys,… Hem creat aquest blog per que pogueu veure, tant els que van poder vindre com els que no, com ho vam passar de bé, per que ho vam passar molt bé! Preten ser un blog participatiu, es a dir, que podeu fer comentaris, suggerències, si trobeu que alguna foto no us dignifica la podem treure,… D'entrada podeu veure 7 entrades, però al lateral hi trobareu totes les restants.
No hay comentarios:
Publicar un comentario