sábado, 19 de julio de 2008

la familia

Que hem de dir de la familia…
Per aquell que encara en tingui dubtes, que es miri relaxadament El Padrino.
Ah, mama mia!!
Els pares: Mari i Joaquim
La germana i el seu home: Enri i Jaume
Els nebots: Martí, Ferran
Els sogres: Margarita i Gonzalo
Las cuñadísimas: Bea i CristiCristi
El cosí: Eloi
El parejo: Alberto






























No hay comentarios: