sábado, 19 de julio de 2008

la fragua

Bueno, que hem de dir…
Aquesta entrada està monopolitzada per la gent del 1898 –i la rubia–, la Cris i el maromo, la Vicky, la Blanca, la CristiCristi, la Eli, el Igor i la Vane. Les fotos les van fer ells (gràcies Sandra i Cris!!). Com veureu ja es nota que l'acohol començava a fer de les seves, tot i que encara quedava molta nit, i matí, eh Vane i Àngela!! XD


















No hay comentarios: