sábado, 19 de julio de 2008

els més petits

En Martí, Ferràn, Edgar (que no va sortir a cap foto) i Lola.
Aquests sí que s'ho van passar bé. No van parar en tota la nit, quina energia, crec que ens fem grans, jeje!

















































No hay comentarios: