Sandra,
Comercial, Elisa,
Rafa,
Baldó,
Garriga,
Eduard (the RockStar o més conegut com
er gitanillo del baix) i
Joplin són els companys de feina de Raquel, sí, sí, els que ens van acompanyar tota la nit! Igual va ser per les tapes que es van fotre avanç de la festa, jeje.








No hay comentarios:
Publicar un comentario